Повернення товару
Повернення товару — це звичайний процес з яким зіштовхуються всі продавці. Покупці можуть повертати навіть товар належної якості, особливо коли купують в інтернеті, адже перед замовленням вони не бачать його вживу. Тому ми готові до повернення та правильно на нього реагувати.
Загальні положення
Покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, а для інтернет-магазинів — з моменту його отримання. Для цього клієнту не потрібно мати якісь сильні підстави — достатньо того, що йому не сподобався, наприклад, колір, розмір або просто вигляд. Як альтернатива поверненню, товар може бути обміняний на аналогічний або на більш дорожчий/дешевший з покриттям різниці в ціні.
Головна умова для повернення чи обміну — наявність чеку, який підтверджує покупку товару, та збереження товарного вигляду. Це означає, що товар не використовувався, на ньому збереженні різноманітні бірки, ярлики та немає інших слідів використання.
Термін повернення коштів
Магазин повинен віддати кошти відразу після повернення товару, але для онлайн-покупок це зробити вкрай важко, майже неможливо. Тому продавець має до 7 днів на повернення коштів з моменту отримання товару назад від споживача.
Які товари не підлягають поверненню
Існує низка категорій товарів, які за будь-яких обставин не можуть бути повернуті в магазин. Серед них:
-
лікарські препарати та засоби;
-
продовольчі товари;
-
парфюмерія та косметика;
-
засоби особистої гігієни;
-
дитячі іграшки;
-
білизна постільна та для тіла;
-
товари для немовлят;
-
тканина;
-
ювелірні вироби з дорогоцінних металів та каміння.
З повним списком товарів, які не підлягають поверненню, можна ознайомитися за посиланням.